Thursday, June 17, 2010

gigi oh gigi

Dalam zaman serba canggih ni, teknologi dah mengubah segalanya. Hari ni aku nyaris kehilangan gigi. Tapi kecanggihan perubatan sekarangkan....gigi yang sakit tak payah dicabut tapi matikan ajer akar dia....prosesnya tak sakit, tapi lepas ubat bius ni dah reduce, confirm aku akan kesakitan.....pain killer dan antibiotic dah ready dengan banyaknya untuk dihabiskan. Next week kena pegi sekali lagi nak korek dan cuci balik ubat yang ditanam kat akar gigi aku tuh...dan barulah buat tampalan yang kekal. jadinya melepek ajelah aku kat bilik dengan pipi ala kembang dan kebas. Dah tiga jam nih...but still kebas lagi. Namun aku happy sebab aku dapat MC. Dapatla rehatkan badan.....dah la weekend ni kena kerja.

1 comment:

Kaktiny said...

owh.. MC eh... kalau tahu, buleh pi lepak kt klinik gigi sama2.. nk MC gigi gaks.. hahaha...

get well soon k...