Thursday, December 16, 2010

New Path...A welcoming to 2011

Akhirnya aku boleh bertenang dan barulah boleh menaruk entry ini. Taruk??? Huhuhu...Pagi ini aku datang ke pejabat dengan bersemangat. Dalam perjalanan sudah merangka agenda 2011. Walaupun ada lagi 14 hari to go. Aku, memang suka merencana awal. Suka buat kerja berstrategi. Tak suka redah buta aje. Siapalah sangka pagi ini mengejutkan selepas dua hari bercuti. Maklum aku cuti tengah-tengah weekdays sebab weekend aku kerja sekarang ni. No replacement leave, OT lagilah kiram salammmm banyak-banyak. So ambiklah cuti rehat without any argument. Relakanlah la la la la....Tetiba pagi ini aku dikejutkan dengan berita yang dah kecoh masa aku cuti tu, Aku kena tukar! kena posting. Ke HQ. What a surprised! Post baru aku, Setiausaha Tribunal! Luruh jantung aku, takde angin tak de ribut....why they never ask or consult me??? Tetiba dapat surat posting. OMG...3 Januari 2011...sebaik sahaja bukak sekolah maka rasmilah aku anggota baru HQ. What a welcoming hah??? Apa pun Allah pasti lebih tahu kenapa aku terpilih ke situ. Pasti ada hikmah yang baik-baik belaka. Hati sedih ingin berpisah dengan kawan2 yang sudah umpama sebuah keluarga besar di sini. Aku ada 14 hari lagi to go...counting!

2 comments:

Kaktiny said...

Minus the 10.. we have another 4 days to our mini re-union trip..

enjoy our trip before the new year and before your posting k..

Allah bagi ruang utk ko tambah 'keluarga' di HQ nanti..

WELCOME TO THE CLUB... April 2011, we will celebrate the "WEEKS" okeh.. kehkehkeh...

(kan cecita ko nk jadi lawyer.. so, feel the experience in legal path as a "TRIBUNAL SECRETARY"!.. )

ns said...

Salam.

Semoga 2011 akan lebih memberi kebahagiaan kpd kita di dunia & akhirat. InsyaAllah ;)