Monday, January 25, 2010

Rasa kosong

Rasa kosong, tak dak idea. Hidup aku penuh dengan komitmen kebelakangan ni sampai nak taruk entry pun tak tau nak cerita apa. Banyak sangat nak cerita akhirnya tak tau nak taruk apa. Hm....hari ni aku masuk kerja semula selepas outstation sejak 7 Januari lepas. Dari training kat Cameron Highland, then sambung ke Melaka kemudian minggu lepas di Shah Alam. Rasa bengkak urat saraf aku nak menginput segala maklumat. Anyway masuk pejabat hari ni rasa tenang semacam walaupun banyak kerja menanti. Seakan pergi training ni macam bercuti free plak. Cuti berfikir dan menghadap segala masalah kat tempat kerja yang tentunya menanti untuk aku selesaikan satu-satu. Oklah, aku nak layan drama kegemaran aku kat mysoju.com. Esok ada tugasan penting di luar. Tadi jam 6.15 petang my director sudah telefon minta aku wakilkan dia ke sana sebab CEO kami turun. Jadi aku nak chow dulu and............


PEACE!!!!



No comments: