Sunday, July 18, 2010

Happy Birthday Atuk !

Tahun ni kami celebrate birthday kanda secara sederhana saja, in advanve pulak tu. Aku fobia sebab takut lupa! hehehe....teringat kisah-kisah lalu....almaklum aku ni sometimes pelupa, apatah lagi bab-bab birthday ni......ini aku rakamkan memori hari ulang tahun kanda tahun ini...semoga ia akan jadi kenangan indah dan aku akan mampu senyum bahagia setiap kali membaca catatan ini kelak kerana ia adalah moment manis dalam hidup aku bersama insan-insan yang aku sayangi.

Tahun ini ulang tahun kanda diraikan serba sederhana. Paling penting aku tak lupa tarikh hari lahir kanda kan kan kan......Semalam aku dan kanda pergi cari hadiah....tahun ni birthday boy nak pilih hadiah sendiri, aku tukang bayar....hepi tu...tengokla gambar-gambar orang dapat pilih hadiah sendiri ni ha.....

















1 comment:

Mak Su said...

tahun ni sy teringat besday husband saya selepas 2 minggu tlah berlalu, hahaha