Saturday, March 13, 2010

Bekerja di hari minggu

Sekarang ni aku berada di Genting Highlands, menyelaras kursus wajib ALK. Inilah kali pertama aku dapat satu pakej untuk semua ALK di bawah seliaan aku. Peserta-pesertanya? Hm....tahu2 sahajalah. Team Malay College Old Boys pun sudah hantar satu dozen board mereka. YB. Senator pun ada....juga a few medical doctors and permanent head damage doctors! Semuanya lebih kurang 80 orang. Disebabkan peserta aku dah terlebih bajet...asalnya plan nak buat untuk 50 orang jer, akhirnya kena buat dua kelas. Maka jadilah kursus ini ada kelas A dan B, macam sekolah plak. Setiap kelas ada dua pensyarah. Sewaktu aku menyerahkan senarai nama pada pensyarah kami.....mereka kata a little bit ketaq lutut......yang kelakar tu ada la satu Tan Sri, dia ni pernah present his own paper on corporative good governance dalam satu seminar organized by kite2 jugaklah.....Jadi hari ni Tan Sri datang as peserta, dah diorang tolak menolak nak letak Tan Sri dalam kelas A atau B, pasal tak nak mengajar orang yang pernah mengajar mereka..on the same topic! Hehehehe, kelakar tak? Anyway aku sangat appreciate semua board yang datang. Yela kalau tak dinamakan kursus wajib takut tak datang la gamaknya........apa pun harapan aku lepas kursus ni lebih mudahlah segala urusan dan akan maju dan berjayalah organisasi yang mereka terajui....pasai depa dah faham.....amin......

No comments: