Friday, March 19, 2010

Peristiwa yang berulang

Mungkin aku terlalu banyak berfikir dan kuat bekerja kebelakangan ini. Malamnya saat mata lelap minda aku masih bekerja. Apa tidaknya aku bermimpi mengharungi sehari di waktu siang pada waktu tidur aku. Peristiwa berulang...pagi2 pergi kerja...morning prayer...bersalam-salaman dan berkejar ke sana sini menyiapkan assignment....jaga2 jer dah pagi...dan seluruh badan aku rasa sengal, mata rasa pedih tak boleh buka........ Hidung aku sumbat tak boleh bernafas, badan rasa nak demam....dan akhirnya aku putuskan nak cuti dan pi klinik lorr....tetiba jer teringat janji dengan event manager jam 11.00 pagi, terpaksalah datang gak opis jam 11.00 pagi tadi, selesai bincang....buka blog! hehehe....aku kena balik dan makan ubat then tido....barulah kedemaman aku ni boleh beransur pulih dengan cepat.............
p/s : Teringin nak nonton Seri Mersing kat IB. Ada sesapa dah pegi tengok???

No comments: