Thursday, March 25, 2010

Mr. Richard Gere

Malam tadi, lagi 10 minit jam 10 aku terima sms dari dia.
Salam, jangan lupa teks ucapan YB Menteri dan CEO perlu disediakan. Thanks.
Nak jer aku jawab, dah malam la bos, tak boleh tunggu esok baru kasitau ke??? Tapi last sekali aku ubah....ok bos good night...sweet dream....hehehe aku delete balik perkataan dua yang terakhir tuh.....pastu aku gelak kuat-kuat....send! Aku bukanla gelak kat dia atau diri aku, tapi aku gelak sebab aku teringat kat kekanda cinta hati aku.....ini perangai dia.....suka sms staf dia tak kira masa, pembalasan ke apa ni???. Sapa suruh kacau staf dia tak kira tengah malam, hari cuti or subuh sepi'e??? Asal teringat sesuatu jer terus sms. Tapi kira okla depa wajib jawab, kalau tak elaun tetap telefon kena potong plak kang....Aku ada elaun telefon ker??? Kalau tak jawab pun tak pa kan......tapi dek kerana kesetiaan aku kepada chenta hati aku sorang nih...jawab jelah...malam-malam pun rindu kat akuke??? hehehe......nasib baik kau hensem Mr Richard Gere....teringat-ingat kata kanda, jaga-jaga, kau kacau bini aku, aku cantas uban kau!!! hehehe.....Ala bang....dia tu alim ulamak la....Heiiiii, orang alim lagi tak boleh percaya, setan berkeliling kat kepala.......Wah kanda jeles kat aku ni yang aku suka ni....suka sangat.....
Alah...malasnya nak google bahan untuk speech minister nih....aku kalau buat speech suka sertakan dengan fakta dan statistik, dan quote kata-kata falsafah orang bijak pandai....baru la nampak macam orang sekolah tinggi buat speech kan???? Nak dapat mood mengarang ni bukan boleh paksa-paksa....harap-harap malam ni dapatlah idea....

1 comment:

Kaktiny said...

'dah malam la bos, tak boleh tunggu esok baru kasitau ke' - tu adalah di antara contoh ayat2 yg selalunya TERSEKAT KAT CELAH KERONGKONG JER.. tapi realitinya, TAK GAMAK NK CAKAP... kehkehkeh...

hahaha.. aku pon suka dengar kanda hang makin cemburu la nih.. BARU DIA TAU!!.. (mau tak risau, bini muda, cantik, bijak.. pi mana2 pun org dok puji dok sanjung... gerun la member kita tuh.. warghkahkahkah... opsss... maap 'tuk'... kahkahkah..)

dh siap speech hang?(eh, speech utk BOSS HANG.. hihii)... mesti 'perfecto' - aku berani kompom.. hihihi...