Tuesday, March 16, 2010

Rindu hobby.....

Hobby aku ada banyak....masak bera-ia....baca novel.....tengok CD cite korea sampai subuh....dan jugak pegi swimming.....tapi satu pun hobby ni tak dapat aku buat.....Aku rindu sangat dengan hobbies aku nie.....hua...hua...Malam ni pun plan nak pegi swimming, tapi tak pegi.....dah berbulan aku tak pi swimming...badan aku pun dah rasa berat semacam. Macam gini je ke hidup aku sampai pencen???? kerja...kerja dan kerja....Aku betul-betul need some space for my hobbies.....gagalkah aku mengurus masa dengan baik??? Apa pun family come first, kalau family terabai...tak de makne nyer hobby2 ni semua btui dak???

2 comments:

Kaktiny said...

BETUL!!... SETUJU!!...

(betul, family comes first.. tapi kesihatan kena jaga jugak kan kan kan.. kalau tak sihat, camner nak jaga family??.. huhuhu..)

Aku pun baru lepas merengek2 kat cik abang ckp dh lama tak pegi swimming.. JOM WEH.. bila nak pegi eh??..

kalau ada plan nk pegi, roger aku tau!!..

Mak Su said...

seeloknya asingkan secoet masa untuk diri sndiri buat mengelakkan kekosongan jiwa :)